nieuwe foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Judith - WaarBenJij.nu nieuwe foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Judith - WaarBenJij.nu

nieuwe foto's

Door: Bart en Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

29 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Beste allemaal,

Er zijn nog een aantal foto's op de site bijgekomen:

www.bartbeckers.com/gallery.html

We gaan nu inpakken en op naar Roemenie!

Groetjes en tot de volgende keer.

Judith en Bart

• 30 Juli 2008 - 06:30

Gerrie:

Ik vind Bart er wel heel oost-europees uitzien zo...

Gerrie

• 06 Augustus 2008 - 08:01

Avital:

Hééy Sportievelingen!

Weer bijgelezen en jullie foto's bekeken. Erg leuk om te zien!!!
    Trap lekker door, jullie komen vast terug met heeeeeele dikke kuiten en lekker mentaal opgefrist.

Tot eind augustus in Nijmegen!

Liefs Avie

• 07 Augustus 2008 - 17:45

Beckers.p@tiscali.nl:

Beste Bart en Judith,
    Net vandaag 7 aug.terug van vakantie in Bulgarie. We hebben mooi weer gehad en het weer was supper. De bulgaren zijn niet allemaal de vriendelijkste mensen, maar je kan niet alles hebben. Ik heb jullie bericht gelezen en de foto's bekenen. Supper wat jullie doen. Daar hadden ze vroeger ( dat is natuurlijk wel heel lang geleden) de fietsen nog niet voor.Wij vinden het leuk op deze manier iets van jullie te horen en op deze manier op de hoogte te worden gehouden van jullie avontuur. Geniet er van , kijk uit en veel plezier. Groetjes van Peter, Karin, Stan Mick en Paul