Volgende mijlpaal bereikt - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Judith - WaarBenJij.nu Volgende mijlpaal bereikt - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Judith - WaarBenJij.nu

Volgende mijlpaal bereikt

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Judith

19 Juli 2008 | Hongarije, Boedapest

üdvzljük (welkom) allemaal,

Voordat we beginnen aan een iets langer stuk fietsen nog een bericht van ons. We zijn inmiddels aangekomen in Budapest.
Bratislava was een ramp qua fiets, daar hebben we van geleerd. Deze keer zullen we niet meer met de fiets door Budapest gaan, maar laten we die lekker buiten de stad staan. Alle wegen zijn om de 10 meter onderbroken met grote riggels, gaten en bulten. De stoepen zijn minstens 20 cm hoog, en die hebben ze ook om de 100 meter minimaal een aantal aangelegd. Geen feest wat dat betreft. De rest van de route is gelukkig meestal wel goede weg en anders lekkere zandpaden, waar Bart zijn Mountainbike hart aan kan ophalen.

Onlangs hebben we ook een record gebroken qua aantal kilometers, mijn lieve schat hield het marliefst 150km vol! (en hielp daarna zelfs nog mee de tent op te zetten). Lange afstanden eisen echter ook hun tol, knieen doen pijn en fietstassen gaan kapot. Dat was misschien niet zo vreemd omdat we er welgeteld 5 euro voor hadden betaald. Na een lange zoektocht hebben we gelukkig wel nieuwe kunnen vinden.

Bij ons is het weer in ieder geval een stuk beter, we hebben weer een warme dag, echter kan het s avonds en s nachts nogal onweren.

Tot de volgende keer, dan vanuit Belgrado, duurt dus ook weer iets langer voordat jullie iets van ons horen. Tegen die tijd ook weer leuke fotos, de computer kan het hier niet aan....

Groetjes aan al onze schatjes in Hollandia

• 19 Juli 2008 - 16:17

Erna.gerrits@gmail.c:

Fijn om weer nieuws van jullie te horen. Wij waren daar weer aan toe. We genieten van de Gentse feesten en zijn gisteren over nogal wat kasseikes naar de stad gestuiterd. Dus zie je maar, dat kan in iedere wereldstad. Liefs, pap en mam

• 20 Juli 2008 - 19:02

Esther:

Hey Bart en Judith,

klinkt goed allemaal! Sportief hoor! Heel veel plezier nog.
    Ik ben inmiddels verhuisd naar Leiden en vertrek morgenvroeg voor een paar daagjes naar Barcelona. Even lekker weg en hopelijk iets beter weer dan hier in nl.

Groetjes
    Esther

• 21 Juli 2008 - 10:14

Evert:

Goed bezig! Vooral die tassen van 5 euro...

• 21 Juli 2008 - 14:48

Sander:

Hee Judith en Bart nog heel veel plezier daar! Groetjes Sander

• 21 Juli 2008 - 15:14

Mama En Ko:

Gelukkig weer wat van jullie te horen. Hopenlijk betere wegen en nog heel veel plezier beide. Veel kusjes van je mammie en sterkte van ko ook de groeten van Aepril, Erik en Angela

• 22 Juli 2008 - 05:28

Frans En Ton:

Hallo Bart en Judith,

Tof die prestatie tot nu toe. Ga zo lekker door en geniet ervan. Niet alle wegen zijn even goed, zo gaat het ook in het leven, vallen en opstaan . Nog een weekje werken en dan naar het zonnige zuiden.
    Hasta la vista. Groeten uit een koel Geleen.

Frans en Ton.