Terug - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Judith - WaarBenJij.nu Terug - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Judith - WaarBenJij.nu

Terug

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Judith

11 Augustus 2006 | Spanje, Málaga

Hola chicos y chicas,

He hecho reacciónes qué tengo qué escribir en español…vale
Otra vez estoy en Málaga. Este Mañana he llegado al aeropuerto y despues he estado a mis clases. Estoy muy cansado y harto, pero también alegre de estar aquí.
El funerales de mi abuela fue muy bonito pero también difícil. Soy muy contento con la despedida.
Hoy comienza una fiesta de diez días, se llama la feria. A las doce de la noche vamos a la playa dónde Enrique Iglesias va cantar. Los lunes y martes no hay colegio. Para mi está un bueno momento por hago las cosas de ayer y anteayer.

Bueno, es un mesaje en español…

Dus dan vanaf nu weer even in het Nederlands, omdat dat voor mij ook sneller gaat en voor jullie waarschijnlijk begrijpelijker is.
Ik had beloofd om foto’s op mijn site te zetten, en bij deze maak ik die belofte eindelijk waar… ik heb een collage gemaakt van de rondwandeling door de stad en eentje van mijn appartement (twee keer mijn kamer en de keuken en mijn uitzicht).
Ik moet nog foto’s gaan maken van alle mensen waarmee ik hier contact heb, en zodra dat is gebeurt komen die ook zeker op mijn site… ik heb alleen nog geen zin gehad om echt voor paparazi te spelen. Wel staat er een foto op van mijn twee huisgenoten, waarmee ik vooral in het begin heel veel samen heb gedaan. Inmiddels blijkt het meisje (Kathia) niet altijd even goed gezelschap (erg uitgesproken niet-onderbouwde meningen, zo heeft ze gezegd dat Duitsland en de Duitse mensen slecht zijn…waarom, nou dat heeft ze geleerd op school…dat zeggen tegen een Duitse huisgenoot vind ik nogal gewaagd, maar ach. Mathias is een erg toffe huisgenoot, we koken ook veel samen, hij is hulpkok in een Italiaans restaurant, dus dat bevalt wel, zeker nu we de kruiden hebben die Erna stiekem in mijn tas had gestopt, bedankt mam 

Nou, ik ga weer verder met mijn huiswerk,
Een fijn weekend!
Groetjes, Judith

  • 11 Augustus 2006 - 18:35

    Willem & Claudia:

    Leuke foto's!
    ook goed weer zo te zien :)
    Wij zijn jaloers';), want hier is het weer lekker ouderwets Hollands: regen!!!
    Nou, veel plezier verder met leren en eten en zonnen..

    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Fietstocht langs de Donau van Wenen naar de Zwarte Zee. (dus Oostenrijk, Slowakije, Hongarije, Servie, Roemenie en Bulgarij)

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 9035

Voorgaande reizen:

09 Juli 2008 - 22 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: