In Nederland - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Judith - WaarBenJij.nu In Nederland - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Judith - WaarBenJij.nu

In Nederland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Judith

08 Augustus 2006 | Spanje, Málaga

Ik ben inmiddels weer in Nederland.
Ik heb zojuist afscheid kunnen nemen van mijn oma, wat echt ontzettend emotioneel was. Het was daarbij ook ontzettend fijn om mijn familie te zien. Het laat alles veel beter doordringen, wat er gebeurd en wat verder door nu hier te zijn en erover te kunnen praten met mensen die haar ook kennen.
Maar ik ga nu slapen, de komende dagen zullen waarschijnlijk ook nog erg vermoeiend zijn, ook psychisch, dus wat rust kan ik wel gebruiken.
Daarnaast is het hier ook fris genoeg om een beetje in slaap te kunnen vallen..
Tot snel weer, vanuit Málaga,
Liefs, Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Fietstocht langs de Donau van Wenen naar de Zwarte Zee. (dus Oostenrijk, Slowakije, Hongarije, Servie, Roemenie en Bulgarij)

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 9037

Voorgaande reizen:

09 Juli 2008 - 22 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: